پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

«نما به نما» مسابقه‌ای جدید در آی‌فیلم

شبکه آی فیلم ، پخش مسابقه تلویزیونی «نما به نما» را به زودی  آغاز خواهد کرد.

به گزارش آی‌فیلم، مسابقه «نمابه‌نما» از اول آبان با فضایی متفاوت از مسابقه «۳۰۰ ثانیه» به تهیه کنندگی مجید محمودی به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

محمودی درباره فضا و طرح مسابقه «نمابه‌نما» گفت: در ابتدای مسابقه شرکت کننده با ۲۰ مانیتور روبه‌رو می‌شود که با انتخاب یکی از این‌ها یا وارد فضای سؤالات خواهدشد یا یک بازی را انجام می‌دهد. به همین ترتیب تا ۴ مانیتور را انتخاب می‌کند و به بازی یا پاسخ به سؤالات ادامه می دهد تا رمز را پیداکند.

وی ادامه داد: با انجام یافتن هر مرحله، بخشی از رمز آشکار می‌شودکه در صورت پیدا شدن رمز و رفتن به خانه پایانی، شرکت کننده شانس خود را برای کسب جایزه ویژه امتحان می‌کند. در خانه پایانی نیز سؤالاتی در زمینه‌های مختلف طرح شده که شرکت کننده با پاسخ به تمام آن‌ها جایزه اصلی را کسب خواهدکرد، در غیر این صورت متناسب با تعداد سؤالاتی که پاسخ داده جایزه‌ای به او تعلق می‌گیرد.

تهیه کننده مسابقه «نمابه‌نما» با بیان اینکه بازی‌های طراحی شده همگی مبتنی بر هوش بصری، حافظه، سرعت عمل و دقت است، گفت: در صورتی که شرکت کننده نتواند به رمز دست یابد، متناسب با امتیازاتش جایزه‌ای به اوتعلق می‌گیرد.

گفتنی‌است، نجمه جودکی نوبت اول و سعید شیخ زاده نوبت دوم را اجرا خواهند کرد. همچنین حسین رفیعی مجری ۲ قسمت از مسابقه در طول هفته خواهد بود.

ه خ/ ص گ

این مطلب را به اشتراک بگذارید